Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

FAQ

Masz wątpliwości dotyczące produktów lub zamówienia?
Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.

Zamówienia, dostawa, płatność

Czy mogę edytować zamówienie?

Niestety nie ma takiej możliwości, możemy anulować Twoje zamówienie (zwracamy środki w ciągu 24h) i możesz ponownie złożyć zamówienie. Pozwala to na płynną pracę magazynu, księgowości oraz naszej Obsługi Klienta.

jeśli masz jakiś inny problem, kontaktuj się śmiało: [email protected]

Ile kosztuje przesyłka?

Cena przesyłki zależy od metody płatności oraz firmy zajmującej się przesyłką. Możesz wybierać wśród następujących opcji:

  • Paczkomaty 24/7 – 13,99 zł
  • Paczkomaty 24/7 za pobraniem – 23,99 zł
  • Kurier InPost – 14,99 zł
  • Kurier InPost za pobraniem – 24,99 zł
  • Kurier DHL – 14,50 zł
  • Kurier DHL za pobraniem – 24,50 zł
  • Kurier DPD – 15,50 zł
  • Kurier DPD za pobraniem – 25,50 zł
Gdzie znajduje się moja przesyłka?

Po nadaniu przez nas paczki, otrzymasz od nas maila ze specjalnym linkiem do śledzenia przesyłki oraz jej numerem. Status swojej paczki będziesz mógł/mogła sprawdzić i śledzić w wyszukiwarce wybranego kuriera (wyszukiwarka InPost / wyszukiwarka DHL / wyszukiwarka DPD). Przesyłka powinna trafić do Ciebie najpóźniej w przeciągu 48 h od momentu wysłania (większość przesyłek dostarczana jest w 24 h).

Jaki jest czas oczekiwania na produkty Kubota?

Paczki staramy się wysyłać najszybciej, jak to tylko możliwe. Zamówienia złożone do 13:30 opuszczają nasz magazyn jeszcze tego samego dnia. Zamówienie jest przygotowywane po odnotowaniu płatności lub po odnotowaniu zamówienia za pobraniem. Po skompletowaniu w naszym magazynie, produkty Kubota ruszają w drogę i w zależności od wybranej metody dostarczenia paczki, powinny znaleźć się w wybranym przez Ciebie miejscu w ciągu 48 h (w praktyce zazwyczaj są to 24 h). Jeśli pomiędzy złożeniem zamówienia a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo (adres to [email protected]) i poinformuj nas o dokończeniu płatności.

Jakie formy płatności i przesyłki są dostępne w sklepie staging.kubotastore.pl

W naszym sklepie dostępne są następujące sposoby płatności:

  • przelew on-line lub płatność odroczona do 30 dni (obsługiwana przez Klarna),
  • przelew on-line (obsługiwany przez TPay),
  • płatność BLIK (obsługiwana przez TPay),
  • płatność kartą (obsługiwana przez TPay),
  • PayPal (obsługiwany przez TPay),
  • płatność za pobraniem (przy odbiorze).

Przesyłki nadajemy za pośrednictwem następujących firm kurierskich:

  • InPost (Paczkomaty i Kurier),
  • DPD,
  • DHL.
Co zrobić, gdy nie udało mi się dokończyć płatności?

Napisz do nas, możemy wygenerować dla Ciebie nowy link do płatności przelewem on-line lub zmienić formę opłaty za zamówienie na przesyłkę za pobraniem. Jeśli pomiędzy złożeniem zamówienia a płatnością, minęło więcej niż trzy dni robocze, realizacja zamówienia może nie nastąpić automatycznie. W takiej sytuacji skontaktuj się z nami mailowo (adres to [email protected]) i poinformuj nas o dokończeniu płatności.

Czy oferujecie darmową przesyłkę?

W naszym sklepie otrzymujesz darmową dostawę na terenie Polski za pośrednictwem usług firm: DPD, DHL lub InPost dla każdego zamówienia o wartości powyżej 150 zł.

Ile kosztuje wysyłka za granicę i jak mogę ją opłacić?
Zamówienia wysyłamy za granicę wyłącznie po opłaceniu ich przelewem on-line. Nie realizujemy zamówień z opcją zapłaty za pobraniem.

Ceny dostawy przesyłki za granicę do określonych krajów wyglądają następująco:

  • Austria (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Belgia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Bułgaria (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Chorwacja (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Cypr (DHL: 58 zł)
  • Czechy (DPD: 28 zł, DHL: 32 zł),
  • Dania (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Estonia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Finlandia (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Francja (DPD: 76 zł, DHL: 50 zł),
  • Grecja (DPD: 143 zł, DHL: 58 zł),
  • Hiszpania (DPD: 111 zł, DHL: 54 zł),
  • Holandia (DPD: 43 zł, DHL: 38 zł),
  • Lichtenstein (DPD: 76 zł),
  • Litwa (DPD: 28 zł, DHL: 36 zł),
  • Luksemburg (DPD: 32 zł, DHL: 47 zł),
  • Łotwa (DPD: 28 zł, DHL: 36 zł),
  • Niemcy (DPD: 29 zł, DHL: 36 zł),
  • Norwegia (DPD: 143 zł),
  • Portugalia (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Rumunia (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł),
  • Słowacja (DPD: 28 zł, DHL: 31 zł),
  • Słowenia (DPD: 43 zł, DHL: 47 zł),
  • Szwecja (DPD: 111 zł, DHL: 58 zł),
  • Węgry (DPD: 28 zł, DHL: 42 zł),
  • Włochy (DPD: 76 zł, DHL: 58 zł).
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego zamówień z staging.kubotastore.pl?

Niestety nie ma takiej możliwości. Sprzedaż w sklepie staging.kubotastore.pl realizujemy jedynie wysyłkowo. Możesz jednak dokonać zakupu stacjonarnie. Zapoznaj się z zakładką Gdzie kupić.

Czy mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem, poza systemem Waszego sklepu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Zachęcamy jednak do skorzystania z metody przelewu online. System płatności w naszym sklepie obsługiwany jest przez niezawodne firmy Klarna oraz Tpay, a przelewy internetowe oraz płatność kartą są rozwiązaniem bezpiecznym i szybkim.

Reklamacje i zwroty

Chcę dokonać zwrotu lub reklamacji. Jak postępować?

Wszystkie informacje na temat warunków i procedury zwrotów i reklamacji opisaliśmy TUTAJ. Najlepiej napisz do nas na: [email protected] i zajmiemy się sprawą!

Informujemy, że w sklepach stacjonarnych nie realizujemy zwrotów i reklamacji produktów zakupionych na staging.kubotastore.pl

Gdzie znajdę formularz zwrotu?

Formularz zwrotu w formacie PDF znajdziesz TUTAJ. Znacznie ułatwi nam pracę, jeśli włożysz go do przesyłki zwrotnej lub wyślesz w wersji elektronicznej na [email protected]

W jakiej formie otrzymam zwrot, jeżeli zamówienie zostało opłacone voucherem?

Jesteśmy w stanie zwrócić całość wpłaty w formie przelewu lub podzielić kwotę z uwzglednieniem nowego vouchera.

Chcę reklamować produkty kupione nad morzem

Prosimy o kontakt mailowy pod adresem: [email protected].

Czy mogę dokonać wymiany zakupionych przedmiotów?

W sklepie staging.kubotastore.pl nie prowadzimy wymian. Jeśli zakupiony produkt okazał się za mały lub za duży, możesz dokonać zwrotu, a następnie złożyć ponowne zamówienie.

Produkty Kubota – częste pytania

Jaki rozmiar klapków mam zamówić?

Tabele rozmiarów klapków wszystkich naszych klapków znajdziesz TUTAJ oraz na karcie każdego produktu.

Czy kupię w Waszym sklepie japonki?

Tak,w ofercie naszego sklepu znajdują się japonki. Przejdź do kategorii Japonki i sprawdź dostępne modele.

Czy posiadacie produkty dla dzieci?

W ofercie posiadamy całą serię klapków Kubota Kids. Są to klasyczne klapki Rzep udoskonalone tak, aby zapewnić wygodę oraz komfot użytkowania najmłodszym (dodaliśmy przykładowo zapewniającą stabilność gumkę na pięcie). Klapki Kubota Kids dostępne są w rozmiarach 26-32 EU w kolorach fioletowym oraz różowym. Również poszczególne rozmiary klapków Rzep będą mieć odpowiednią długość wkładki dla części dzieci i nastolatków (np. rozmiary 32-40 EU).

Gdzie produkowane są produkty Kubota?

Modele Premium oraz Pro produkowane są w Polsce, w rodzinnych zakładach szewskich. Pozostałe modele klapków produkowane są w Chinach, w fabrykach gwarantujących wysokie standardy jakości.

Z czego wykonane są produkty Kubota

Informacje o użytych materiałach znajdziesz na poszczególnych stronach produktowych.

Kody rabatowe

W jaki sposób działają kody rabatowe?

Po dodaniu produktów do koszyka i kliknięciu “Zamawiam” przejdziesz do strony tak zwanego “checkoutu”. Tam musisz zaznaczyć pole “Mam kod rabatowy”, a następnie kliknąć przycisk “Zastosuj”. I voilà! Rabat naliczy się automatycznie.

Nie otrzymałam/otrzymałem kodu rabatowego po zapisaniu się do newslettera. Co robić?

Upewnij się, czy potwierdziłaś/eś subskrypcję w swojej skrzynce mailowej. Sprawdź również, czy wysłany przez nas mail nie trafił do folderu SPAM lub innego folderu dostępnego na Twojej skrzynce. Jeśli nadal nie otrzymałaś/eś kodu, skontaktuj się z nami pod adresem [email protected].

Otrzymany przeze mnie kod rabatowy nie działa. Co robić?

Upewnij się, że kod rabatu został wpisany prawidłowo (radzimy skorzystać z funkcji kopiuj-wklej). Jeśli nadal masz problemy ze zrealizowaniem kodu, skontaktuj się z nami pod adresem mailowym [email protected]

Jakość

Klapki Premium

Od czasu reaktywacji naszej marki staramy uczynić wszystko, by seria klapków Kubota Premium stała się synonimem jakości. By mieć pewność, że każda para wykonana została z należytą dbałością postawiliśmy na produkcję w Polsce, w rodzinnym zakładzie z wieloletnią tradycją.

Klapki Kubota Premium cechują się najwyższą jakością wykorzystanych materiałów. Cholewka wykonana jest z naturalnej skóry, zaś podeszwa – z równie trwałego, co elastycznego tworzywa PU.

Naszym zdaniem każda para zasługuje na szczególną uwagę. Chcemy, aby wszystkie były wyjątkowe, dlatego szyjemy je z dbałością i starannie kontrolujemy ich jakość na każdym etapie produkcji. Tak powstają klapki, które chce się nosić – nie tylko ze względu na nietuzinkowy styl, ale również nieocenioną wygodę.

Jednym z ideałów przyświecających Kubocie jest społeczne zaangażowanie oraz dbałość o wysokie standardy funkcjonowania przedsiębiorstwa i produkcji obuwia. Stawiamy na rodzime zakłady szewskie oraz w pełni transparentny łańcuch dostaw od producenta podeszew po drukarnię, która tworzy pudełka. Wszystko to sprawia, że produkcja klapków Kubota Premium w 100% realizuje postulaty ruchu Fashion Revolution.

A co z jakością klapków Pro?

W Kubocie jakość jest najwyższym priorytetem. Staramy się to udowodnić najlepiej, jak możemy – poprzez działanie. Dlatego stawiamy na funkcjonalne projekty, wykonane z najwyższej jakości materiałów. Dowodem tego są klapki z serii Pro produkowane w 100% w Polsce, a dokładniej – pod Łodzią.

Zaprojektowana z myślą o maksymalnym komforcie podeszwa z lekkiej, wytrzymałej i w pełni bezpiecznej dla skóry pianki EVA w połączeniu z cholewką wyróżniającą się miękkością i trwałością, tworzy obuwie, którego jakość i wygląd pokochały tysiące Polaków.

A klapki produkowane za granicą?

Będąc świadomą swojej odpowiedzialności firmą, także w przypadku produkcji zagranicznej staramy się utrzymać najwyższe standardy. Ponadto, każdy zagraniczny dostawca zobowiązuje się do przestrzegania poniższych reguł w jego fabrykach:

  • brak pracy przymusowej lub wykonywanej przez ofiary handlu żywym towarem, w jakiejkolwiek formie, czy to w ramach pracy więźniów, niewolnictwa, w ramach długich i niekorzystnych umów o pracę, w niewoli, czy też w innej formie,
  • nie zatrudnianie osób poniżej krajowego minimalnego wieku zatrudnienia,
  • przestrzeganie obowiązującego prawa pracy oraz prawa imigracyjnego,
  • przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP.
A co z produkcją akcesoriów?

Od samego początku nasze breloki i przypinki produkuje łódzka firma Pinswear. Wykonywane ręcznie, przez ludzi z pasją, akcesoria są swego rodzaju dziełem sztuki. Stworzone w całości w Polsce – od samego projektu, przez powstanie odlewniczej formy, po ręczne malowanie trwałą emalią.

Jakość przypinek i breloków kontrolowana jest na każdym etapie, przez co możesz mieć pewność, że finalny efekt Cię nie zawiedzie.

Czy jesteście właścicielami marki? Czy macie prawa do znaku?

Znak towarowy KUBOTA jest zastrzeżony w UPRP w klasie nicejskiej nr 25 (odzież, obuwie) przez producenta starych Kubotów od 1998 r. Spółka Kubota S.A. jest jedynym właścicielem znaku towarowego i posiada wyłączne prawo do korzystania ze znaku towarowego KUBOTA w wymienionej klasie, czyli na odzieży i obuwiu (numer prawa ochronnego 209588) oraz w klasach 3, 14, 18, 24, 28, 32 (numer prawa ochronnego 324748). Wyprzedzając pytania, znak towarowy Kubota jest też oczywiście zastrzeżony przez japońską firmę produkującą m.in. traktory czy maszyny budowlane, ale w UPRP w klasie nicejskiej nr 7 i 12, które związane są z produkcją maszyn rolniczych.

Znak towarowy KUBOTA jest również zastrzeżony w EUIPO w klasach nicejskich: 3, 10, 14, 18, 25 i 35 (numer prawa ochronnego 018228964).

Uwaga: W Internecie znajdziesz wiele podróbek klapków Kubota Rzep, np. bez charakterystycznych dwóch pasków na podeszwie czy pod nieco zmienioną nazwą (np: „Kobuta”). Kupując na staging.kubotastore.pl masz pewność, że kupujesz oryginalne klapki od właścicieli znaku towarowego (Kubota S.A.).

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY