Zapisz się do newslettera i zdobądź 10% zniżki

Darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 150 zł

Starszy specjalista ds. planowania zakupów

Moglibyśmy długo pisać o historii marki Kubota, naszych wartościach, drodze na giełdę czy innych super projektach i ludziach, z którymi na co dzień pracujemy, ale wolimy od razu przechodzić do konkretów (dosłownie!) 🙂

Masz podobnie? To świetnie się składa! Właśnie powiększamy nasz team i szukamy doświadczonej i piekielnie zdolnej osoby, która dołączą do zespołu Dominiki 🙂✨ Dlatego, jeżeli uważasz, że planowanie zakupów nie ma przed Tobą tajemnic i w dodatku uważasz, że dresy i klapki to najlepszy dresscode, to sprawdź, czy nie szukamy właśnie Ciebie! 🚀

Za co będziesz odpowiedzialn_? 🙂

  • Planowanie sprzedaży i zakupów w podległych grupach asortymentowych poprzez analizę historyczną oraz w oparciu o bieżącą sytuację rynkową.
  • Zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów, zgodnych z założonymi celami sprzedażowymi i Strategią firmy.
  • Efektywne zarządzanie zapasem magazynowym zgodnie z założonymi celami.
  • Zarządzanie cyklem życia produktu.
  • Monitorowanie realizacji planów sprzedaży i zakupów.
  • Zarządzanie katalogiem produktowym oraz jego bieżąca aktualizacja.
  • Bieżące prowadzenie analiz oraz przygotowywanie raportów.
  • Współtworzenie narzędzi planistyczno-analitycznych, a także pomoc w wyborze gotowych rozwiązań.

Dlatego super, jeśli:

  • Masz minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Masz wyższe wykształcenie (preferowanie kierunki ścisłe).
  • Znasz MS Excel na poziomie zaawansowanym.
  • Posiadasz zdolności analitycznego myślenia oraz wyciągania wniosków.
  • Potrafisz w uporządkowany i zrozumiały sposób prezentować dane.
  • Potrafisz i lubisz pracować zespołowo.
  • Nie masz problemu z podejmowaniem decyzji.
  • Cechuje Cię sumienność i samodzielność.
  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.

Mile widziane:

  • Umiejętność obsługi specjalistycznych programów wspomagających pracę planistyczno-analityczną.
  • Znajomość rynku narzędzi planistyczno-analitycznych

A tego możesz oczekiwać od nas! 🙂

  • wynagrodzenie w przedziale 7000 – 10000 netto +VAT,
  • umowę B2B (z płatnym urlopem) – jeśli nie masz działalności, oferujemy kompleksową pomoc w jej założeniu i gwarantujemy, że całość procesu zamkniemy w niecały dzień 🙂
  • pracy stacjonarnej w łódzkim biurze, hybrydowej lub w pełni zdalnej,
  • trzymiesięczny okres wdrożeniowy w naszym biurze w Łodzi:
    – w pierwszym miesiącu: 4 dni w biurze w pierwszym tygodniu pracy, następnie 2 dni w tygodniu,
    – w drugim i trzecim miesiącu: 2 dni w biurze co 2 tygodnie,
  • elastyczne godziny pracy – zaczynamy między 8:00, a 10:00, ale też rozumiemy wyjątkowe sytuacje i np. potrzebę wyskoczenia do lekarza,
  • pakiet opieki medycznej Enel-med i możliwość dołączenia do Medicover Sport (pokrywamy 50% kosztów karty sportowej),
  • indywidualny budżet edukacyjny na szkolenia, webinary, książki, eventy – w tym dostęp do platformy Udemy,
  • Pets friendly biuro przy ul. Traktorowej 128 w Łodzi,
  • zniżki pracownicze na wszystkie produkty Kuboty,
  • dużo okazji do integracji (święta, urodziny, czy okazje bez okazji).

Czujesz, że Kubota to miejsce dla Ciebie? Super! 💪 Prześlij nam swoją aplikację wraz na adres [email protected].

PS W międzyczasie zachęcamy Ciebie do przeczytania naszej Kultury Organizacyjnej, by dowiedzieć się o nas nieco więcej. 🙂

Produkt dodany do koszyka

Kwota<p>0: <b>0</b></p>

Brak produktów w koszyku.

ZOBACZ KOSZYK DO KASY